DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Club Penguin

Agent

Jako agent máte za úkol chránit bezpečí na Club Penguin. Dostanete přístup do agentské centrály a agentský telefon (tím se můžete dostat do různých místností). Musíte být aspoň 30 dní staří. Ale jak na to?

1) klikněte na erb s písmenem M vpravo nahoře

2) klikněte na Become a Secret Agent

3) klikněte na Your Mission

4) klikněte na The Rewards

5) klikněte na Continue

6) klikněte na Yes

7) klikněte na Honest

8) klikněte na Being mean or rude

9) klikněte na Report them

10) klikněte na Saying their address

11) klikněte na I want to keep Club Penguin Safe

12) klikněte na I want to help other penguins

A je to hotovo!

  

Toto je velitelství agentů. Dostanete se tam buď stisknutím tlačítka Visit HQ a nebo skrz Sport Shop.

Ve složce Top Secret se nacházejí tajné mise a v knize The Fish různé rady, také tajná agentská abeceda.

Řešení misí:

1. mise - najděte ztracené puffly slavné reportérky Penguin Times Aunt Arctic:

Misi začnete v iglů Aunt Arctic. Ta vám poví, že ztratila dva puffly - zeleného a fialového. Po skončení rozhovoru běžte na Ice Rink a seberte tam fotky s puffly. Vraťte se do iglů Aunt Arctic a dejte jí fotky (bude mít radost :-). Potom běžte do Pet Shopu a najděte tam papírek (je připevněný na hnědé boudě). Vyluštěte ho podle abecedy v příručce The Fish. Vyjde vám něco v angličtině, ale vy si zapamatujte číslo uvedené v textu (pokaždé se mění, takže vám ho nemůžu říct). Pak běžte do Sport Shopu a zeptejte se tučňáka (tajný agent G) na nějaké speciální věci. Pak tam napište čísly to číslo, co bylo uvedené na papírku. On vám ukáže dvě věci ve skříni a vy si vemte tu s těmi záchranými kruhy. Běžte na Ice Berg a zachraňte tučňáky pomocí té věci. Pak běžte na Mountain a promluvte s tučňákem, který je smutný, protože se mu rozbil dalekohled. Klikněte na Spy Phone a červené tlačítko a pak klikněte na francouzský klíč. Klikněte s ním na dalekohled. Tak ho opravíte, tučňák se rozveselí a a můžete se jím podívat. Až uvidíte létajícího zeleného puffla, běžte zpět do Sport Shopu a vemte si to lano. Pak běžte na Tallest mountain (nejvyšší hora) a vylezte pomocí lana nahoru. Najdete tam oba puffly. A je to hotovo! Na konci ještě ale klikněte na obě tlačítka (medal - trofej a děkovný dopis od Aunt Arctic do vašeho inventáře).

2. mise - otestujte speciální saně agenta G a přežijte:

Misi začnete ve Sport Shopu. Agentovi G napište do rámečku slovo mogul a vy si vemte ty saně. Běžte s nimi na Mountain a vyzkoušejte je na dráze Test Run. Klidně se hned vybourejte (či si vychutnejte jízdu, stejně vás to na konci vybourá). Posbírejte v okolí všechn věci, které můžete sebrat: lano, knížka, lyže, kláda, kastrol (na palouku s keřem, visí na stromě a je ho vidět jenom kousek, shodíte ho dolů, když budete třást se stromem) a tři kulaté plody, co rostou na keři. Když přijdete na místo, kde si hrají pufflíci, všichni kromě černého se vás leknou a utečou. Černému pufflovi pak dejte to kulaté ovoce či co to je a on se stane vaším přítelem a všude bude chodit s vámi. Pak běžte k řece, na lyži přivažte lano a na lano pověste ten kroužek. Vznikne tak primitivní udice a na ni chyťte rybu. Do kastrolu naberte vodu z řeky a běžte do jeskyně. Na ohniště položte kládu, na kládu knihu a pak tam přiveďte puffla. Dejte mu zase ten tajemný kruhový objekt a on zapálí oheň. Na ohniště položte kastrol s vodou a rybou a pak na vás dolehne blažený spánek.... Až se probudíte, vyjdete ven a jste na konci mise! Pak si ale samozřejmě vezměte také medal a dopis od agenta G.

3.mise - najděte peníze ztracené v Gift Shopu:

Pozn.: při rozhovorech klikejte vždy na první možnost

Misi začnete v Gift Shopu. Promluvte s tučňákem (je to tajný agent) a jemu se pak podaří krásně zavřít trezor. Když po něm budete, aby ho zase otevřel, zapomene kombinaci. Proto běžte po schodech nahoru, koukněte se pod gauč a najdete tam disketu a sponku. Seberte je a běžte k počítači. Zapněte ho, vložte tam disketu a otevřete složku My Files a pak složku Combination_Number. Zapamatujte si čísla, běžte k trezoru, klikněte na něj a doplňte čísla po směru hodinových ručiček od horního okénka (např. máte na počítači N 5 E 8 S 0 W 1 - to znamená že do horního okénka na trezoru naklikáte 5, do pravého 8, do dolního nic a do levého 1) a stisknete Confirm. Běžte do trezoru a klikněte na peníze. Promluvte s tučňákem a zvedněte Spy Phone. Klikněte na Visit HQ a mluvte s agentem G. Pak klikněte na obrazovku z Gift Shopu s penězi. Zase promluvte s agentem a vezměte si z šuplíku ten hranatý klíč co nejvíc vlevo. Pak se vraťte do Gift Shopu a vyjděte do kanceláře s počítačem. Klíčem odemkněte dveře na střechu a najdete tam obří magnet. Pomocí šroubováku ze Spy Phonu rozšroubujte bednu. Podívejte se do ní a dejte tam sponku. Pak seberte něco jako ledovou tříšť na kanále vlevo od magnetu. Pak běžte do trezoru a promluvte s tučňákem. Běžte do města a zase si promluvte s tučňákem. Řekne vám, že šel tancovat do Dance Clubu, ale že tam nefunguje elektřina. Prý je to asi vyhozeným hlavním spínačem v Boiler Roomu. Potom běžte do HQ a promluvte s agentem G. Vpravo od něj seberte svítilnu (takovou věc, co je na ní žárovka) a běžte do Boiler Roomu. Pomocí žárovky hledejte malá kovová dvířka hlavního spínače energie. Uvnitř je hlavolam (když kliknete na jedno políčko, další čtyři políčka těsně okolo něj - nahoře, dole, vlevo, vpravo změní barvu - buď ze zelené na červenou nebo naopak) a cílem je, aby všechny políčka byla zelená. Pak se zase zapne proud a vy si ještě můžete promluvit se šťastným tučňákem v Dance Clubu a nakonec s agentem G v HQ. A pak si ještě samozřejmě vemte  medal a přání od tučňáka -  tanečníka.

4.mise - zachraňte 4 tučňáky, kteří sjeli při lavině z tratě ve Sled Racing:

Pozn.: pro urychlení rozhovorů stiskněte mezerník

Mise začíná v HQ. Promluvte zde s agentem G (klikněte na 3., 2. a 1. možnost rozhovoru) a vstupte do Gadget Roomu. Ve skříni seberte vystřelovač záchranných kruhů a vraťte se přes HQ do Sport Shopu. Tam sundejte pásek z kalhot zeleného tučňáka stojícího v rohu a vyjděte ven, do Ski Village. Promluvte s hnědým tučňákem (klikněte na  1. možnot rozhovoru) a seberte něco jako ledovou bílou tříšť (stejnou jako ve 3. misi) ležící u sloupu lanovky. Vezměte si pásek z inventáře a klikněte s ním na sloup lanovky a nasaďte ho na kolečko. Znovu promluvte s už šťastným tučňákem a bežte do dřevené chaty (Ski Lodge). Seberte tam udici a běžte do majáku pro lano ležící na dřevěné lodičce. Pak běžte na Mountain a klikněte na dráhu Ridge Run. Na ní běžte rovně, vpravo, vlevo, vpravo a rovně. Dojdete na okraj svahu s prolomeným zábradlím. V inventáři seberte udici a položte ji na vystřelovač kruhů a ten dejte na lano. Vzniklé zařízení použijte na záchranu tučňáků pod okrajem svahu, kam se zařízením klikněte. Nejdříve kruh nasměrujte na větev vpravo a prolomte ji, pak kruhem vezměte tučňáka stojícího na větvi a tučňáka vpravo. Pak ho postavte na větev a seberte tučňáka pod větví. Pak všechny tři postavte za kámen, který shodí dolů, aby vynesl posledního tučňáka o trochu výš. Všechny tři vemte na kruh a pak zachraňte posledního. Nakonec promluvte s agentem G (1. možnost rozhovoru) a dejte mu ten led (či papírek?). Ještě si vemte medal a Award (ocenění) a můžete si přečíst dopis od G, který se po přečtení sám zničí.

5.mise - rozluštěte záhadu bílé srsti:

Pozn.: klikejte vždy na první možnost rozhovorů

Mise začíná v Garryho laboratoři. Promluvte s ním (řekne vám, že jeho přístroj na rozpoznávání srsti nejde spustit, jestli byste ho neopravil) a pak klikněte na kufřík za ním. Ze Spy Phonu vyndejte červeným tlačítkem hřeben a učešte srst - přístroj ji rozpozná jako srst růžového pufflíka. Promluvte znovu s Garrym, ten vám dá kousek bílé špinavé srsti a tu strčte do přístroje. Ten ji sice neanalyzuje, ale zase na ní rozpozná benzin, pálivou omáčku a horkou čokoládu. Znovu promluvte s Garrym a v místnosti si vemte větrák. Pak běžte do Pizzy Parlor (na náměstí) a promluvte si kuchařem a vemte si do inventáře čokoládovou i pálivou omáčku. Ještě jednou promluvte s kuchařem (klikněte na 1. možnost) a ještě jednou promluvte  kuchařem, ale teď klikněte na 2. možnost. Vemte si z pultu pizzu v krabici a běžte do Coffee Shopu. Promluvte si s tučňákem a podívejte se na kresbu příšery, která navštívila Pizzu Parlor i Coffee Shop. Potom klikněte na kávovar za ním. Seberte bílý hrneček a dejte ho pod druhý kohoutek (horká čokoláda). Ze Spy Phonu vyndejte šroubovák a zašroubujte s ním trubku od mléka a do nádoby nahoře nalijte čokoládovou omáčku. Pak otočte kolečko na boku kávovaru na "Hot" a červeným tlačítkem nad hrnkem udělejte čokoládu (a dejte si ji do inventáře). Zase promluvte s tučňákem a běžte do Lodge (chata ve Ski Village) jakoby chytat ryby. Dejte rybáři pizzu a odeberte se na Beach do majáku. Na loďce seberte lano a kousek vedle rybářskou síť, promluvte si s tučňáky a běžte po schodech nahoru. Pomocí větráku přifoukněte balonek z benzinem a pomocí nůžek ze Spy Phonu přestřihněte nit. Seberte kanystr a vydejte za Garrym do jeho pracovny. Promluvte si s ním a do trycgtýře za jeho zády nalijte benzin, horkou čokoládu a pálivou omáčku. Pak si vezměte brýle. Běžte do Ski Village a nasaďte si ty brýle. Běžte do chajdy a promluvte si s tučňákem - rybářem v gauči (lol) a v chajdě seberte svíčku. Běžte jakoby chytat ryby a uvidíte tam zlověstný stín obrovského kraba.....  Spojte lano se sítí, pověste past na strom a dovnitř položte svíčku. Po chvíli k ní přiběhne krab a chytí se do pasti. Stín zase uteče, ale nechá po sobě bílou srst a kraba v pasti. Seberte kraba a srst. Běžte si zase promluvit s Gerrym a dejte mu kraba. Ještě jednou s ním promluvte a  do přístroje na rozpoznávání srsti vložete bílou srst. Patří lednímu medvědovi. ZNOVU (a naštestí už naposledy) promluvte s Garrym a vezměte si odměny za další splněnou misi. KONEC, VÁŽENÍ!!!!!

6. mise - Otázky pro kraba

Mise začíná v Gadget Roomu. Promluvte s Garrym (odpovězte první možnost). Ukáže vám překladač z "krabštiny" a spustí ho. Bohužel se porouchá a krab uteče. Utíkejte za ním do HQ, Sport Shopu, Ski Village a Mountain, kde skočí dolů. Až se skutálíte, následujte ho ke vchodu do jeskyně z 2. mise. Pak se vraťte zpět ke skále a zamiřte na mýtinku víc vpravo. Vezměte Spy Phon, klikněte na červené tlačítko, pak na nůžky a ustřihněte krmení. Potom běžte na mýtinku s pařezem, kde sedí hladový černý puffle. Dejte mu krmení a on se k vám přidá. Potom běžte opět k jeskyni, malými dvířky prohoďte krmení, on tam vleze, odemkne dveře a pak běžte dále do jeskyně. Spadne klec a vám vypadne Spy Phon. Zlý lední medvěd s krabem ho sebere a pak vám medvěd poví svůj příběh. Jak chtěl ze sevreního studeného pólu do teplých krajin, plul na kře, ale dostal se do Clubu Penguin. Kousek před pevninou se s ním převrhla jeho "cestovní kra" a zachránil ho krab. Nyní chce spálit všechny budovy, nejdříve Ski Lodge, aby měl dost tepla. Pak odjedou zničit chajdu. Vy se otočte směrem k vodnímu kolu a dejte kousek krmení nad červenou páku. Pufflík ho sní a začne téct voda. Pak dejte další kousek nad levý konec lišty, kterou teče voda, aby se převrátila na druhou stranu. A nakonec dejte kousek nad plošinku a klec se zvedne. Pak seberte kotvu, lano (hned je spojte dohromady), plánek elektromagnetu a pálivou omáčku a vymáchejte v ní krmení a dejte ho pufflíkovi. Pak běžte pod skálu a klikněte na ni ještě jednou a hoďte nahoru kotvu s lanem. Slezte z Mountain do chatky a jakoby si běžte zahrát hru rybaření. Uvidíte medvěda. Říká, že potřebuje horkou seaweed pizzu.Doběhněte pro ni do pizzerie a pak mu ji položte vedle něj, vpravo. Mezitím otočte páčku na vozítku doprava. Medvěd pak dokončí opravu a vůz ho odveze na protilehlou stranu rybníka. Objeví se Gerry a na Spy Phon mu vaším zavolá medvěd. Pak klikněte na první možnost rozhovoru (3krát) a je konec. Ještě si vezměte medal a plánek elektromagnetu na památku.

7. mise - rozbité hodiny

Mise začíná v HQ, promluvte s Garrym a podívejte se na obrazovku Snow Forts. Pak znovu promluvte s Garrym, běžet ke skříňce Invention Cabinet a do prostředního zámku naťukejte podle kódu slovo "key". Vemte si elektromagnet a běžte do Garryho místnosti.  Vezměte si tam záchranný kruh. Potom běžte na pláž a vezměte si kyblík, do kterého naberte sníh na Snow Forts. Běžte do Town, promluvte s tučňákem a vzeměte si od něj plakátek (1. a 3. odpověď). Běžte na Iceberg a s pomocí elektromagnetu přitáhněte kostku ledu s pružinou. Běžte do Pizzy Parlor a seberte noty ležíící na zemi. Pak běžte do divadla, zahrajte noty na klavíru a dejte žůutému pufflovi plákatek a sníh, udělá vám kolo, to si vemte. Odeberte se do Docku, zharajte si s tučňáky (třikrát se musíte trefit do terče - 1. kliknutí síla hodu, 2. směr) a oni vám dají terč. Vy jim dejte záchranný kruh. Pak běžete do Garyho místnosti a u proskleného přístroje položte na pás kolo, pak zmáčkněte páčku, vločku a páčku, pak tam dejte led s pružinou a zmáčkněte páčku, oheň, páčku. Běžte na Snow Forts a dejte vše do hodin. Potom vám zavolá Herbert, že se ještě pomstí a pak už si jenom vemte odměny!

8.mise – zemětřesení

Pozn.: co říkat při rozhovorech je uvedeno v závorkách čísly (1 – první možnost atd.)

Misi začínáte v Gadget Roomu. Promluvte s Garrym (1,1,1,1,1) a pak se odeberte do Docku, kde zemětřesení začalo. Objevíte Herberta s krabem v podivném stroji (stále 1). Následujte kusy mapy podzemí do Town (tam je ale moc vysoko, najdete tam smutného puffla a také propadající se Gift Shop), Snow Forts (shoďte kousek z tyčky), Plazy, kde se uchytí tučňákovi na novinách (1). Běžte do Pizzy Parlér a kupte mu tam rozhovorem s kuchařem (1) pizzu. Dejte mu ji, a dostanete noviny s kouskem mapy. Jděte k majáku, vemte si síť a vstupte dovnitř. Od prvního tučňáka si vemte krabici s balónky (1) a od druhého sud Cream sody (2). Pak se odeberte do Sport Shopu a vemte si krabici s hřebíky a v Gadget Roomu dřevěné  kladivo. Pohovořte si s Garrym (stále 1) a to samé udělejte ještě jednou. Pak si vemte barel s héliem (podlouhlý modrý válec). Pak vyndejte z krabice s balónky jeden a dejte ho na hélium – nafoukne se. Pak běžte do Coffee Shopu a promluvte s tučňákem (2), klikněte na sušenky na zemi a dejte je do misky. Jednu vám tučňák dá (1) a tu dejte zelenému pufflíkovi venku. Pak běžte do Gadget Roomu a tam seberte hnědý klobouk na věšáku. Dejte ho pufflíkovi, od tučňáka v Coffee Shopu si vezměte ještě jednu sušenku, dejte ji pufflíkovi  a vemte si mapu. Nyní běžte do podzemí (z Docku – vemte si lucernu – v podzemí ji zapněte) a podle mapy odbočujte (Right – doprava, Left – doleva). Nad dveřmi do Gift Shopu šroubovákem z telefonu odšroubujte trubku. Pak protřepte sud a dejte ho pod Gift Shop, zpevněte to rychle sítí, přidejte hřebíčky a přitlučte je kladivem. Vydejte se chodbou dál, z vrtačky odšroubujte ozubené kolo, jděte do Boiler Roomu, promluvte s méďou (jakkoliv chcete), přijměte telefon od Garryho a vyměňováním trubek spojte horní s dolní. Znovu zatelefonujte a vraťte se ke Garrymu (v HQ), promluvte si, dejte mu ozubené kolečko a to je konec.

9.mise - špionáž

Misi jako obvykle začínáte v Gadget Roomu. Promluvte si s Garrym (pomocí lokátorů na ostrově, které umístíte, budete hledat váš starý spy phone, který má Herbert) a pak seberte tři lokátory, plánek na zdi a kačenku. Jděte do chajdy ve Ski Village, pormluvte si s tučňáky a v dolním i horním patře posbírejte všechny modré a červené žetony na Find Four. V horním patře také seberte kus šňůry z koberce. Žetony pak dejte tučňákům. Potom jděte do Docku, promluvte si s tučňákem a nastartujte mu motor (trhnutím za hnědou páčku). Na oplátku si můžete vzít pumpičku. Potom se odeberte na Plazu, promluvte si s tučňáky, pomožte jim ze žvýkačkové pasti a jednu si od nich vezměte. V lese pak seberte větev, spojte ji s plánkem, šňůrou a jedním lokátorem a draka vypusťte na Mountain. Pak zalepte žvýkačkou kačenku, nafoukněte ji pumpičkou a vypusťte ji na Icebergu. Potom se přes mapu odeberte k dolu a pomozte tučňákovi opravit žlab (posouváním dřevěných desek, musíte žlab nahnout na opačnou stranu), pak pomocí autogenu svařte vozík, dejte do něj lokátor a pošlete ho dolů. Zavolá vám Gerry a na jeho výzvu se vraťte do HQ. Zjistí, že starý spyphone se nachází za jezerem, které je za chajdou (Ski Lodge) - vezměte si od něj dalekohled a jdeěte přes chatu jakoby rybařit a tam dalekohled použijte. Uvidíte Herberta a Klutzyho. Přijměte hovor od Garryho a přejděte na druhou stranu jezera. Tam spojte dalekohled se spyphonem a umístěte ho na jeden ze stromů nalevo. Vraťte se do HQ, promluvte si s Garrym (Herbert sice kameru objeví, ale nevadí) a už jste na konci mise.

10.mise - Zlatý puffle

Začínáte v HQ, kde vám Gerry řekne (odpovídejte první možností), že pufflíci v Mine nalezli Zlatého puffla (z té divadelní hry) a že zatím musí být hlídán v Night Clubu, který byl k tomuto účelu vyklizen. Potom zhasnou všechny obrazovky a objeví se v nich Herbert, který řekne, že chce něco udělat všem pufflíkům na ostrově. Celé to zkazí zelený agent Rookie, který mu poví o Zlatém pufflovi, kterého chce Herbert samozřejmě hned ukrást. Pak se ale na obrazovce zjeví sám ředitel PSA, který mu pogratuluje, protože to byla jen léčka a Zlatý puffle je nepravý. Když se ostatní rozejdou, Gerry ti ještě poví, že je máš zkontrolovat, kdyby něco potřebovali. Pak si vemte solární panel z bedny a běžte k majáku, kde je agent s Jet Packem, došlo mu palivo a potřebuje Cream Sodu ke smíchání s Hot Sauce. Cream soda je v majáku (celý sud). Znovu si s agentem promluvte (druhá možnost) a pak musíte sodu rozdělit do dvou nádržek po čtyřech jednotkách. Klikněte na něj a rozlévejte ji podle návodu v malé lahvi (klikněte na zelenou šipku, pokud je tam napsáno třeba 3,5,2, tak jsou v první nádobě 3 díly, v druhé pět atd.). V Gift Shopu zase potřebuje pomoct Rookie (dejte na magnet solární panel a opravte ho - spojte tyčinkou dolní konce drátů s dírkami stejné barvy - příp. se maže tím balónkem). A prodavačovi pomozte uklidit (vemte dvě bedny a stůl, ten postavte venku a bedny dejte k němu). Potom si od tučňáka v Docku vezměte lano a jděte do Night Clubu, tam ho přivažte ke kleci a tu pak pákou vytáhněte nahoru, přístroj se ale rozbijte a tak klíčem z Spyphone odšroubujte matky a uspořádejte ozubená kolečka. Potom vyjděte ven. Hned vám zavolá agent s Jet Packem, že je Herbert v Dcku. Když se tam podíváte, najdete ale jen kraba s jeho obrázkem. Krab uteče. Potom vám zavolá Rookie, že je Herbert v Night Clubu. Rychle vemte nůžky a přestřihněte lano, Herbertovi ale klec vůbec nevadí. Pak ale přijdou ostatní a on se začne spat po pufflovi. Nasměrujte všechny lampy na slární panel a Herbert je znovu uvězněn, jen kdyby mu Rookie jako poslední přání nepůjčil telefon, kterým se teleportuje pryč. Něco mu ale vypadne a to sebere Garry (jsou to semínka). A pak si vemte odměny a je konec mise!

Kdybyste našli nějakou chybu, napište do shoutíku!!!!!!
 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek